22.05.2013

Bershka dresses

I did some research on the web and came up with a thought that Bershka's got an impressive collection of dresses - here are those which I like. I'm not sure if you know, but recently very popular is ethnic theme, so if you like that style, for sure you won't have any problems to find something interesting ;) But it's not my style. On the other hand, folk theme, different fancyworks caught my eye. I think it's a great offer for summer :)

Przeszukałam kilka stron i stwierdziłam, że Bershka ma imponującą kolekcję ciekawych sukienek - oto te, które mi się spodobały. Nie wiem, czy zauważyłyście, ale ostatnio bardzo popularny jest motyw etniczny, zatem jeśli ktoś lubi taki styl, na pewno nie będzie miał problemów, żeby znaleźć coś dla siebie ;) To jednak nie w moim stylu. Zainteresował mnie za to motyw ludowy, różnego rodzaju hafty, kwiaty. Myślę, że to ciekawa propozycja na lato :)


Poniżej wyjątek - nie jest to sukienka a kombinezon :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz