30.08.2013

High heels

Ostatnio przeglądając swoją "szafę" stwierdziłam, że zdecydowanie brakuje w niej szpilek ! A cóż tak nie dodaje kobiecie pewności siebie, jak wysokie obcasy ? Mają w sobie coś, co sprawia, że czujemy się w nich seksownie. Myśląc o zakupie ustaliłam pewne kryteria, które powinna posiadać moja przyszła "para", a mianowicie - czółenka w szpic, obcas zgrabny, ale niewysoki, a przede wszystkim uniwersalizm, czyli kolor, który będzie pasował do większości garderoby. Do tego oczywiście powinny być wygodne, ponieważ bardzo cenię sobie komfort chodzenia. Hmm... przeczytałam jeszcze raz moje wymagania i już chyba wiem, dlaczego jest mi tak trudno kupić buty ;) Przygotowałam mały zestaw czółenek o raczej klasycznym kroju, widzicie tu coś dla siebie ? :)

Recently when I lokked through my wardrobe I found that there's missing high heels ! They make woman so self-confident and sexy ! When I was thinking about buying I determined some guidelines like - pumps, shaply heel but not too high and most of all universal - means colour which will fit to most of my wardrobe. Further, they should be comfortable of course. Hmm... I read my guidelines once again and I think now I know why it's soo hard to my to buy some shoes ;) I prepared a small set of pumps in classic cut, do you see something for you here ? :)




Te czarne przykuły moją uwagę :

Those one cought my eye :




A tu wyjątek (ponieważ bardzo mi się spodobały) satynowe butki przeznaczone raczej na imprezę,
wyglądają jak pantofelki Kopciuszka :-)

And here is an exeption (cause I liked it) satin shoes rather for some kind of party, 
look like The Cinderella Shoes :



Ostatecznie znalazłam butki w Mango, które pasują do mojego opisu, myślę, że sprawdziłyby się 
prawie w każdej sytuacji (obcas ma tylko 8 cm wysokości) :

I finally found heels in Mango, fits to my guideline, I think they would look great in almost every
outfit (and the heel is only 3in) :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz