13.10.2013

Extraordinary boots


 These are the most beautiful boots I've ever seen !

Nie wiem, czy jeszcze ktoś ma takie problemy z kupowaniem butów jak ja. Znalezienie takich, które wpadną mi w oko graniczy niemalże z cudem, nie mówiąc o tym, że jeśli już na takie trafię to szanse, że w ogóle będzie dostępny akurat mój rozmiar i do tego okażą się tak wygodne, że nie będę chciała ściągać ich z nóg jest praktycznie niemożliwe. To pewnie dlatego już od paru lat chodzę w air maxach, mimo iż bardzo chciałabym je wymienić na inny model ;) Nieustannie poszukuję butów, które spełnią moje oczekiwania i tak to właśnie trafiłam w sieci na te perełki! Jeszcze żadne buty nie podobały mi się tak bardzo, jak te! Jedyne w swoim rodzaju, toteż los chciał, że są troszkę nie na moją kieszeń (kosztują 599zł), a nawet jeśli postanowiłabym przymierać głodem, ale je mieć to i tak jest to niemożliwe, ponieważ nie ma już dostępnych numerów poza 36 :( Być może kiedyś jeszcze trafię na takie cudeńka...



Boots - Venezia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz